728 x 90

Wednesday 28 October 2015

Dunia si kecil di TOYS R YOURS



Pada bulan lepas, saya dan bebudak ni ada kat KL sebab teman abah diaorg ada kerja. So masa tu saya ambil kesempatan untuk membawa diaorg ke kedai mainan kawan saya  berhampiran LRT stesyen Taman Jaya. Hajatnya nak buat surprise pada Aariz sebab saya kirim Hot Wheels track set dgn kawan saya tu masa warehouse sales kat Jaya One. Tak sempat nak pergi sendiri sebab hari yang sama kita org fly pergi GC. Masa kat GC memang si Aariz duk merengek nak beli hotwheels tapi saya tak bagilah sebab dah kirim kan. Lagipun Kat Ausie lagi mahal la harganya. 

So hari tu kami bertiga naiklah LRT dan turun di Taman Jaya. Kena jalan kaki sikit la. Selepas jer A&W yang baru tu, ada nampak bangunan medan selera . masuk dalam sikit jumpalah kedainya. Kalau tanya orang kat situ sure kenal sebab aad satu jer kedai mainan di sini.

Kat kedai ni terdapat pelbagai koleksi mainan yang baru dan terpakai, sesetengahnya agak "rare" dan susah nak dijumpai. Toke kedai dia, Azlin Sha seorang yang sangat peramah dan budak-budak pasti cepat suka dekat dia. Tengok jer la gambar kat bawah ni diaorg dah buat macam rumah sendiri daa..

Inilah kedainya 

Dah buat macam rumah sendiri la pulak

beskal utk si kecik pun ada 

Pelbagai action figuers dan educational toys

Carik Bumblebee ker tu?

Koleksi Hot Wheels 

Teddy and bear untuk si manja

Limited edition action figure

Bersama toke kedai, Azlin Sha . Thanks Sha sudi melayan kami anak beranak. 

Hasil tangkapan.. siap dapat free gift lagi tu 

Kalau sesiapa nak pergi, ini alamatnya yer : 

Toys R' Yours (Trys Trading)
No 41, 
Kompleks Emporium Makan Seksyen 52,
Jalan Sultan, 46200 Petaling Jaya,
Selangor.

We are located inside the food court building, next to the newly relocated a&w (The famous A&W in front of Amcorp Mall)
Walking distance is just about 5 mins walk from Taman Jaya Lrt Station.
Our business hour is 10am - 5pm from Monday to Saturday.


Boleh layari page mereka di Toys R Yours  untuk promosi dan koleksi mainan terkini. 



6 comments:

  1. wahhh borong toys sakannn., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah kalau dah ada 2 org anak lelaki Wak

      Delete
  2. nak kena bwk my boys dtg sini gak one day

    ReplyDelete
    Replies
    1. me naik LRT jer hari tu, masa tu tgh peak jerebu. mujur the kids ok

      Delete
  3. Bagus kedai toys ni. Mmg ada banyak barang rare jugak. Ownernya pun baik hati & peramah orangnya sebab masa saya cari barang mainan untuk anak saya (Ultraman) di kedai ni tapi tiada stok, ownernya boleh tolong reservekan :) next time bila saya datang lagi. & then yang bagusnya juga...bertentangan dengan kedai toys ni ada kedai makan ayam bakar. Lepas penat shopping toys di sini...kita kena ayam bakar dulu :) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er, kitaorg pun makan ayam bakar kat situ jugak. sambal dia pedas giler.. memang berapi tapi sedap.

      Delete