728 x 90

Friday 30 October 2015

Menikmati English Breakfast Tea bersama PRINTCIOUS.COM .



Minggu lepas saya ada berkongsi  mengenai PRINTCIOUS.COM dan saya telah sempat shopping 2 cenderahati di sana. Jom kita tengok apa yang saya order . Baru jer sampai semalam.



Penghantaran menggunakan kurier skyet, semua item dibalut kemas dan diterima dalam keadaan yang baik . Jadi anda tidak perlu risau kalau item ni terpecah ker. 


Yeay.. ini mug yang saya order. Cantik bukan? Dah siap rasmikan utk morning tea. Saya tak buat personalized mug sebab saya tertarik dengan design ini yang agak simple tetapi ada unsur sentimental dan happy go lucky, sesuai la  bagi saya nak carik inspirasi pagi-pagi. Next order saya kena letak la my blogname, tak terfikir pulak hari tu nak tambah. 


T shirt "I turn Coffee into Code " ni request en suami.  Lepas tu dia tgk mug bini dia cantik, berkenan pulak. Harus repeat order ni.  


Mulakan hari yang ceria bersama kopi mahupun teh menggunakan mug favourite anda,design eksklusif dan  istimewa hanya dari  PRINTCIOUS.COM . Sama ada untuk kegunaan sendiri atau dihadiahkan kepada sahabat handai, ahli keluarga mahupun sesiapa juga, pasti memori terindah dicipta dan dikenang sepanjang masa. 

Layari laman web PRINTCIOUS.COM untuk membuat pesanan dan anda pasti berpuas hati! 









2 comments: