728 x 90

Sunday 14 June 2015

Himpunan fesyen MANGO terkini yang sangat awesome dari ZALORA .





Hari ini saya mahu tulis tentang jenama fesyen kegemaran saya. Saya pasti semua orang mempunyai jenama fesyen kegemaran masing-masing, bukan? Well, at least, saya tahu saya ada jenama fesyen kesukaan saya sendiri dan ianya adalah Mango! Sudah pasti juga saya mempunyai sebab tersendiri dan jawapannya terletak kepada koleksi produk fesyen yang cukup meluas yang ditawarkan oleh jenama hebat ini dan juga barisan produk fesyen yang cukup menarik oleh Mango.

Jika anda sedang mencari baju gaun baru yang bergaya dan agak flirty untuk dipakai ke majlis parti yang diadakan oleh rakan anda pada hujung minggu, jenama ini mempunyai stail baju gaun yang terbaik untuk anda. Malah, Mango Malaysia mempunyai seleksi pakaian terkini wanita yang cukup meluas untuk dipilih. Koleksi baju blaus Mango yang terkini misalnya would go well with a form-fitting blazer dan juga pencil skirt yang mana pilihan yang terbaik untuk dipakai ke pejabat. Produk Mango kegemaran saya ialah seluar skinny jeans – dengan warna yang gelap ianya boleh dipadankan dengan baju kegemaran saya dan kasut but studded hitam untuk gaya yang kasual namun bergaya ketika keluar bersama rakan-rakan pada hujung minggu.

Mango memberikan akses kepada saya untuk gaya terhangat dan trend yang terkini yang boleh saya gayakan that I swear I can’t resist. Tidak kiralah untuk kerja ataupun aktivit kasual, jenama ini mempunyai semuanya! Kini saya boleh hiasi almari pakaian saya dengan gaya yang terbaru dan apa yang lagi menarik ialah saya boleh dapatkan dengan harga yang cukup istimewa tanpa perlu berbelanja lebih.

Mari lihat antara stail pakaian Mango Malaysia kegemaran saya. Mungkin ianya dapat memberikan anda sedikit idea untuk menggayakan persalinan anda juga!




Baju gaun labuh dengan rekaan floral ini tampak cukup menarik untuk digayakan ke majlis istimewa seperti majlis perkahwinan. Ringan dan kasual!Boleh dipadankan dengan cardigan putih untuk hijabster. 



Minimal dan klasik! Saya cukup suka akan super wide leg pants daripada Mango ini!



Apa-apapun, MANGO Zipped Pebbled Bag yang saya beli dari ZALORA ni memang terbaik.



Handbag ni memang dah menjadi keperluan seharian saya, ianya kecil sahaja tetapi mampu memuatkan purse, handphone , buku nota kecil serta mini makeup kit saya. Yang penting ia sangat tahan lasak dan sesuai digayakan dengan semua jenis busana pada bila-bila masa.




Sesiapa nak shopping kat Zalora, boleh la guna discount code voucher ini dan anda akan dpt 15% diskaun untuk sebarang pembelian.

ZBAPQDEH


Selamat membeli belah ya!









No comments:

Post a Comment