728 x 90

Friday 21 August 2015

Wedding at Klang

Cerita last weekend. Menghadiri majlis perkahwinan sepupu saya sebelah mama di Hotel Crystal Crown, Klang. Kebetulan berada di Kl ketika ini so kami pergilah meraikan pengantin baru. Ain ni masa kecik-kecik mmg selalu saya dukung dan kelek ke sana sini. Saya selalu menghabiskan cuti sekolah saya bulan November di rumah dia. Last sekali saya lepak dengan dia lepas habis SPM. Siap pergi Wet World lagi. Masa tu dia kecik lagi. Sepupu saya yang paling cun ni. Skang sudah menjadi seorang doktor perubatan. Dia antara yang sempat lompat darjah masa sistem langkau kelas darjah 4 ke darjah enam. 


First time kot kami sefamili bergambar dengan pengantin baru sebab kami selalu termiss atau lewat sampai.. huhuhuhu


mama n papa bersama dengan my aunty ( kakak mama)

ni our big family sebelah mama saya. ramai kan. Nasib tak runtuh pentas. 



Selamat pengantin baru Dr Ain dan suami, semoga kekal bahagia ke akhir hayat. 

No comments:

Post a Comment