Tuesday, 14 June 2016

Hans resort kuala Tahan


Percutian di Kuala Tahan ni kita orang awal-awal dah beli voucher di mana untuk ilik deluxe 2 malam dapat RM180. Agak murahlah jugak. 


Ruang lobi terbuka

Breakfast, bebudak jer makan. Not advisable. Kitaorg pergi makan nasi ayam masak kicap 2.50 sebungkus dekat warung depan sekolah,sedap. 

Pemandangan bilik dari luar

Tempat bersantai. Tak ada orang pun. Musykil.

Spa, pun tak ada orang

dia punya kadar harga servis

Mini market untuk beli makanan  ringan dan barang keperluan ada disediakan

Yang tu bilik kitaorg

Bilik standard hotel 3 bintang. Tv tak ada ya. Kata nak dekatkan diri dengan alam semulajadi. So kat sini pukul 9 malam semua dah pengsan tido... 

No comments:

Post a Comment