Wednesday, 4 March 2015

Last entry cuti cuti melaka - kota a famosa

Macam mencabar mencarik kota a famosa ni, berkali kali pusing keliling bandar. sekali dekat tepi dataran pahlawan tempat kitaorg parking kereta daaa.Nampak sangat dah lama tak pergi. Last sekali pergi tahun 1993 ikut rombongan sekolah.

Susah jugak nak ambil gambar depan a famosa ni, sebab ramai sgt yg nak snap. Ni pun amik pakai ipad jer 

pintu belakang 

 yang ni kat atas, semput mak naik tangga nak sampai ke sini 

bos kecik ni panjang jumpa cannon, mesti nak naik atas tu. 

1 comment:

  1. Salam. Hee saya pun dh lama x panjat bukit kubur st xavier atas tu.

    ReplyDelete