728 x 90

Sunday 8 March 2015

Projek 1 Dapur 1 Keluarga- Misi membina semula kehidupan diteruskan dengan sumbangan lampu rechargeable

Saya akui memang saya jarang sangat berblogging, bercontest dan blog walking semenjak dua menjak ini. Ini kerana saya cuba memberi tumpuan sepenuhnya pada PROJEK 1 DAPUR 1 KELUARGA. Walaupun contest #ambank #givealittle dah tamat, namun ini tidak mematahkan semangat saya untuk meneruskan projek ini. Di sini saya nak share status terkini Raja Shamri di wall FBnya berkenaan apakah bantuan yang diperlukan sekarang.



Rentetan dari status terkini Raja Shamri, saya akan menfokuskan penajaan 'rechargeable light' untuk  PROJEK 1 DAPUR 1 KELUARGA ini. Saya menyeru kepada sesiapa yang nak sponsor, bolehlah direct order dekat lazada melalui direct link yang saya berikan di bawah ini dan dialamatkan terus pada Raja Shamri atau anda boleh PM saya di FB Merlyn Hasshim untuk mintak saya belikan. 








Raja Shamri Raja Husin
Golden Minds Consultant
PT587 ,Tingkat 1 Wakaf Lanas,
Jalan Pasir Puteh-Kota Bharu,
16800 ,Pasir Puteh,
Kelantan.


hp no: 0173872232


Ok, sekian dulu entry blog asal nak cepat siap jer.

2 comments: