728 x 90

Sunday 26 April 2015

GST shopping

Dah lama tak buat entry shopping review. Bulan ni sempat shopping di Zalora dan Poplook. Kebetulan hand bag idaman dekat Zalora tgh on sale, dan ada special discount utk LINE user, so apa lagi, dapatlah double penjimatan. Tak sure harga still murah ker compare dekat butik, tapi sebab me jenis malas nak keluar bersesak-sesak di hujung minggu, so layan online jer la.



Hand bag MNG yang menjadi handbag favourite sekarang sebab kecik dan yang penting kaler hitam, senang mau matching dengan baju. 


  Sempat sopping di Poplook setelah sekian lama bercuti . Kebetulan dress idaman hati, Tyra on sale so rembatlah sehelai. Baju kat poplook semenjak ada gst ni makin mahal, so kena tunggu ada sale baru boleh beli. Dress ini adalah inspirasi untuk kurus.. huhuhuhuhu.

Semalam ada gak shoping di Lazada, beli baju duduk kat rumah n hiking bag.Pun  tak habis banyak, dlm 60+ jer, sebab ada diskaun 30%.

Ok, nanti ada masa free saya ambil gambar baju dengan handbag in real yer.

Siapa nak shopping di Zalora boleh la guna discount code voucher ni, nanti dapat 15% diskaun dari total pembelian :  ZBAPQDEH





2 comments:

  1. i gatal2 tgn nak shopping tudung kat zalora marketplace hehe tp tak de sale la plak..mahal kalau normal price

    ReplyDelete
    Replies
    1. marketplace jarang ada sale, n certain discount code tak boleh pakai kat situ kan

      Delete