728 x 90

Thursday 9 April 2015

PROJEK 1 DAPUR 1 KELUARGA- Pelancaran TUDUNG MURAH SKUDAI

Tudung Murah skudai adalah salah satu cabang projek 1 dapur 1 keluarga-mencari fund untuk misi membantu membina semula kehidupan. Untuk membeli sambil menderma, boleh layari page https://www.facebook.com/tudungmurahskudai  . 

Kesemua shawl di Tudung Murah Skudai adalah fixed price, RM30 sahaja. 


Instant shawl ala nelofa 2 muka. Kain lycra sejuk.tak perlu pakai pin just sarungkan 2 kali dan siap.tak perlu pakai inner.RM30 setiap satu

Me wearing instant shawl ala nelofa with lines dekat hujung muka n sedikit glitter.kain lycra lembut sejuk.high quality made.RM30 SAHAJA.PM if berminat.

Instant shawl ala nelofa 2 muka .kain cotton sejuk dan mudah dibentuk.muka nampak lebih kecik bila pakai.tak perlu pin bagai ,sarungkan 2 kali dan terus siap.harga RM30 sahaja.

Instant shawl ala nelofa bercorak manik tabur.kain lycra sejuk dan mudah bentuk.tak perlu pakai inner.just sarungkan dan lilit dan kemaskan dgn brooch. Harga RM30 sehelai.




Untuk next stage PROJEK 1 DAPUR 1 KELUARGA, kita mensasarkan 30 unit kipas untuk 30 keluarga mangsa banjir yang masih tinggal di penempatan yang tiada kemudahan secukupnya dgn cuaca yang agak panas.Projek ini adalah kolobrasi bersama team Raja Shamri di mana semua sumbangan akan direct dihantar beliau untuk tindakan susulan. 

2 comments: