728 x 90

Monday 27 July 2015

Wajah berseri-seri di Aidilfitri bersama CC cream Mary Kay



Hari ni saya nak kongsi pengalaman saya menggunakan CC cream Mary Kay semasa Syawal tempoh hari. Serious, memang banyak sgt "break out" masa nak beraya, mungkin kurang minum air kot masa bulan puasa. Makan pulak tak pantang, semua seafood saya tibai. Apa lagi, mulalah naik ruam merah di muka. Dalam hati dah risau dah, cemana nak beraya ni, Mujurlah ada CC cream Mary Kay menjadi penyelamat.

Kelebihan CC cream Mary Kay ni dia dah siap ada sunscreen spf15 so kita boleh pakai kat luar dan mendapat perlindungan maksima, nak-nak cuaca tengah panas terik sekarang, Yang paling best, dia tidak berminyak macam CC cream biasa so kulit muka kita rasa "just nice" dan ringan jer.

Jom kita tengok bagaimana transformasi kulit cerah sekata bersama CC cream Mary Kay.

 sebelum memakai CC cream Mary Kay

 Tada... selepas memakai CC cream Mary Kay

 Another transformation with CC cream Mary Kay




 Suka design tiub dia, jenis dispenser so kita boleh picit setakat mana kita nak. Kalau CC cream biasa, kita kena picit mcm ubat gigi, selalu terkeluar banyak. 


Untuk sapuan yang lebih maksimum dan sekata, gunakan foundation brush Mary Kay.



Suka Bangat. Dah la kecik, boleh sumbat dalam handbag, senang nak bawak ke mana-mana








Dengan harga berpatutan , pasti mampu dimiliki oleh setiap wanita yang inginkan kesempurnaan dalam masa yang cepat, pantas dan mudah. Worth of money la bak kata orang putih. 









No comments:

Post a Comment