Wednesday, 18 February 2015

cuti cuti melaka-muzium

Almost setiap tahun pergi ke Melaka tapi sekalipun tak pernah jejak ke tempat tempat bersejarah ni.Kali ni mama nekad hendak membawa anak anak mengenali sejarah Melaka. Jom kita tengok hasilnya.


















Ini namanya entry pemalas tak ada cerita, hanya gambar sahaja berbicara. 

8 comments:

  1. Salam. Hee seronok anak2 mak naik kapal layar panglima awang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu kapal panglima awang ek? Panglima Awang ni ker yang kena tangkap dengan Portugis dan lepas tu dia ikut belayay mengelilingi dunia? Mak fail sejarah daa

      Delete
  2. ur son yg kecik tu cutenya hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. orgnya memang kecik cenonit jer, tak padan dgn umur.

      Delete
  3. dah lama tak pergi melaka <3 saya pon malas nak tulis entri baru2 ni. hehe

    ReplyDelete
  4. dah lama tak pergi melaka <3 saya pon malas nak tulis entri baru2 ni. hehe

    ReplyDelete
  5. Menarik ni. Ambe pernah sampai melaka tapi tak pernah singgah muzium ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubalah pergi,, agak menarik especially kalau ada anak-anak yang tgh belajar sejarah melaka, mereka akan lebih menghayati sejarah itu sendiri nanti

      Delete