728 x 90

Sunday 29 November 2015

Majlis Graduasi Aariz

Sedar tak sedar si bos kecik Ahmad Aariz ni dah berada di tahun akhir pra sekolah. Dah besar rupanya anak mama. Tahun lepas tengok kecik jer sebelum pakai spek mata. Dua tahun ni Nuri, tahun terakhir berpindah ke tadika Al Azhar ( satu company dengan Nuri jugak cuma dia Islamic version) . 

Kanak-kanak selalu akan ingat the best memory mereka di permulaan sekolah iaitu tadika. iaitu dengan aktiviti dan field trip serta graduation day. So kita abadikan kenangan graduasi dan hari persembahan di blog ini buat tatapan di hari akan datang. lepas tu share dlm FB, tahun depan FB akan up balik memori ini. 


Inilah dia jejaka-jejaka tampan yang sedang menunggu turn untuk membuat persembahan

mmmy terpaksa zoom sebab tu gambar akak blur 

Selamat bergraduasi 

Bersama mummy-mummy yang gorgeous 

Aariz bersama bestfriendnya, Hakimi bergambar bersama ticer Tira n Ticer Huda

Next year tak jumpa dah... huhuhuhuhu 

Esok last day Aariz di Al Azhar sebab bulan Dis ni dah stop hantar child care, takderlah dia nak pergi sekolah time cuti tgk abag dia lepak kat rumah. So mummy nak plan farewell party utk Ariz n ticer-ticernya. Harap ia menjadi kenangan yang terindah buat Aariz sebab kita pun tak tahu esok-esok di hari mendatang macam mana kan. ( mcm mendalam jer maksud ayat ini, but we hope n pray for the best) .






Mama Aariz 

1 comment:

  1. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete