728 x 90

Tuesday 31 July 2012

Small winning from Shins, lipice & Nandos



 Nail color OPI  set dan 2 tiket spiderman dari contest father's day Shins. Saya guna gambar di bawah ini . Gambar diambil masa balik kampung hari tu, berlakon jer, bukan ada air pun dalam tu.. hehehehhehehhe. Memandangkan saya tak pakai pengilat kuku ni, maka saya akan hadiahkan kepada seorang follower yang bertuah iaitu Kelly Chin . Nanti saya poskan next trip ke post office. 

ayah saya yang sporting, dia tau gambar ni untuk contest :))


 Yang ni baru terima petang ni, contest LipIce di Facebook. Lupa yang mana satu, dpt console. Dapat 3 lipice bernilai RM30. Oklah kan, sebab saya memang tak pernah beli produk ni sebab saya rasa macam mahal sikit.


Ada lagi voucher Nandos. Yang ni free 1 whole chicken. Sukalah bebudak tu nanti. 

Hari ni tak ada mood, sahabat baik datang berkunjung la pulak. 


1 comment: