728 x 90

Monday 9 February 2015

My review on Modbox Beauty Box

Once in a while, suka lah jugak shopping beauty box ni selain dapat free hasil join contest. Lately, dah jarang menang sebab malas isi form, so kenalah start keluar duit poket sendiri untuk memanjakan diri. Biasalah perempuan, suka benar dgn online shopping .

Beauty box ni konsepnya mungkin masih baru di Malaysia dan tak banyak company yang menyediakan perkhidmatan ini. Kali ini saya nak berkongsi pengalaman membeli beauty box dari Modbox secara online.

Alamak. by the time saya nak buat review ni, harga dah naik la pulak.Hari tu saya beli dpt 3 barang, dengan shiping baru RM15. Skang, dia bagi 5 barang tapi kena bayar RM25 ( free shipping) . So,u all view dulu kat website diaorg dan if nak beli, masa nak check out tu, letak dekat ruangan referral my e mail address : merlynhasshim@yahoo.com so u all dapat points nanti. ( hari tu saya beli tanpa referral, so tak dpt pun point) Tapi rasanya harga kali ni agak murah sebab nanti u all akan dpt 2 full size items dan 3 sample items.



Modbox menggunakan perkhidmatan poslaju untuk penghantaran 

Kotak Modbox yang kecil cenonit dan yang sebelah tu kotak Aqua feeling( full size dan mmg besar la) 


Tada... ini isi kandungannnya, siap ada note card kecik lagi tu dengan nama kita. So total ada 1 ull size item, 2 sachet dan 1 sample tube untuk harga RM15 termasuk pos. Not bad kan. 


Untuk memesan beauty box dari Modbox ni, memla korunk kenalah pergi ke website diaorg dulu di sini http://modbox.com.my/ dan akan keluar menu macam kat bawah ni. 


Pilih "GET BEAUTY BOX. Lepas tu ikut jer arahan dalam website tu.

Di sini saya berkongsi pilihan untuk full size item. Boleh pilih 2 sahaja .


Yang ni pula pilihan utuk sample size, boleh pilih 3 item sahaja.



Saya rasa akan order lagi Modbox ni, sebab harga dia agak murah dan tak lari dari budget bulanan. Kepada yang minat mengumpul atau shopping beauty product bolehla order set beauty box dengan Modbox ni. Atau nak bagi hadiah harijadi dekat kawan pun boleh. Sure mereka gembira terima beauty box ini. 

Ok, sekian review untuk kali ini. Jangan lupa masukkan email saya merlynhasshim@yahoo.com  untuk mendapat modpoints nanti.






2 comments: