728 x 90

Friday 14 November 2014

Review "kerosakan" batch 2- perlu pembaikan pada packaging barang

Tak berapa excited nak update 2nd batch kerosakan. Pertama sebab ada satu barang ( jam casio-IMPORT) belum diterima, agaknya shipping dari US kot, kedua not proper packaging utk jam Calorie Monitor Watch dan ketiga, penatlah asyik cerita fasal Lazada jer :P



Jam Casio tu oklah dalam box, yang 2 jam lagi tu main balut dgn bubble wrap jer. Letaklah dalam kotak, baru nampak semenggah sikit. Please take notes yer LAZADA MALAYSIA. Saya unbiased writer, kalau benda yang saya rasa perlu dibetulkan, saya akan tegur demi pembaikan servis di masa akan datang.

Overall, saya berpuas hati dengan shopping sempena Revolution Sale 1111 ini. Bagaimana dengan pembaca lain? Dah terima semua hasil "kerosakan"? Saya ada satu lagi benda nak kena beli ni, tercicir baru ni. Controller PS4. Tgh tunggu discount code voucher yang best sedikit sebab mahal barang ni :(

No comments:

Post a Comment