728 x 90

Saturday 25 October 2014

Bagaimana Lazada mengubah persepsi online shopping saya

Tengah berehat-rehat di pagi jumaat, tiba-tiba bunyi hon kat luar. Rupa-rupanya van Gdex dah menanti kat depan pintu pagar. Kalau Gdex ni, tak hadiah contest, mesti barang dari Lazada. Jom kita tengok hasil tangkapan sempena Deepavali sale .


Yessss.. lepas ni bolehlah mulakan hari yang ceria bersama kopi O kaw. Cepat jugak servisnya. Order pada hari Rabu cuti Deepavali, hari jumaat barang dah selamat sampai.

Pada sebelah petang, dapat parcel yang ni pula. Mmemandangkan 3 barang dipesan melalui syarikat berbeza, maka akan ada 3 penghantaran berbeza.


T-shirt/blouse muslimah dari Aqeelah yang dah selamat pun dipakai pagi ini. Sangat selesa dan cantik ( lupa nak snap gambar) .

Yang belum sampai Huggies Pants Aariz punya. Mungkin esok.

Deepavali sale akan berakhir esok. So kalau korunk nak shopping, masih sempat lagi . Gunakan voucher code di bawah utk mendapat diskaun . Just copy code, dan masukkan no code semama check out nanti. Tapi sebelum tu, korunk kena bukak acc Lazada dulu dekat sini:

http://ho.lazada.com.my/SH48Ak

Lepas tu boleh la mula shopping kat sini:

www.lazada.com.my

dan jangan lupa copy paste code kat bawah ni bila check out nak bayar

RM25 diskaun untuk pembelian RM150 ke atas:
Voucher Code: LazAffOct25
Voucher Amount: RM 25
Minimum Spend: RM 150
Valid Till: 22/10/2014 - 26/10/2014

RM50 diskaun untuk pembelian RM300 ke atas : 
Voucher Code: LazAffOct50
Voucher Amount: RM 50
Minimum Spend: RM 300
Valid Till: 22/10/2014 - 26/10/2014



Ingat, esok 26 October last day nak guna voucher di atas. Selamat membeli belah di hujung minggu!


So far, dah 2 kali shopping dengan Lazada memang berpuas hati dengan servisnya. Walaupun ada banyak feedback yang tak berapa baik di kalangan pengguna lain, tapi  Alhamdulillah saya belum pernah kena dan daripada barang sekecil 19.90, saya dah berani beli yang lebih besar seperti coffee maker Panasonic ni yang berharga RM102.00. Dah la barang kaca, kalau pecah memang menangislah. Pernah beli set corelle dari ebay US, sampai dekat rumah kami di Kanada pecah berderai. Tak boleh return/refund pulak tu. Yang ni memang dihantar dengan penuh rapi dan ada jaminan wang dikembalikan jika barang tak sama seperti yang diiklankan.



Bagaimana pula dengan pengalaman anda bersama Lazada?

Update 27 oct 2014: Huggies pants semalam diterima ptg ini melalui GDex, rasanya dari HQ Lazada sendiri. so ketiga tiga barang semuanya selamat diterima 

No comments:

Post a Comment