728 x 90

Tuesday 14 October 2014

Homestay dan kereta sewa di KK

Entry nak kena siapkan cepat-cepat sebab ramai yang sudah bertanya

Semasa di KK, saya menyewa kereta dan rumah dengan org yang sama iaitu Haji Sharom. Saya jumpa di mudah.my. Harga yang ditawarkan agak menarik, so saya ambil terus jer. Ni saya bagi link nya. Harga yang dipaparkan tu masih boleh dirunding lagi, Kalau lagi lama duduk, boleh dpt special diskaun. condition kereta memang tip top, Exora yang kami sewa tu mileage pun masih rendah, katanya baru beli tahun ni.

Link kereta sewa/homestay  AZAH & AFIF HOMESTAYS AND CAR RENTAL

http://www.mudah.my/Azah+Afif+Homestays-24999054.htm#price-contact

Macam biasalah, dah sampai homestay pun belah malam, jadik tak sempatlah nak ambil gambar bagai. Lepas dah nak check out baru teringat. Takkan nak amik gambar bersepah lak? so saya pinjam gambar yg dia email pada saya. Condition memang sebijik macam dlm gambar-gambar di bawah ini.


 Ruang tamu dengan TV PLASMA HD 50 beserta Astro full channel

Sofa yang empuk untuk landing 

 Ruang makan yang cosy

 Bilik tidur utama ( king size bed) attach dgn bilik air, air condt dan ada water heater dgn build in wardrobe 

 Bilik tidur kedua (Queen bed) berhawa dingin dan attach dgn bilik air yang dikongsi dengan blik tidur ketiga ( single bed, tiada gambar)


Dapur yang lengkap dgn peti sejuk, gas+stove memasak , cerek air, periuk nasi, blender, pinggan mangkuk serta kitchen utensil 

Tuala untuk 6 orang, sejadah, extra bantal dan single mattress ada disediakan . Dalam bilik mandi pun ada shower gel dan sabun bar. ( shower gel dia wangi giler, brand Watson) 

Wokey, jika berminat boleh hubungi Hj Sharom di no ini :  0128370222 

4 comments:

  1. Salam. Hee sungguh menarik homestay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam. membantu kawan kawan kot kot ada nak bwk big family berkunjung ke kk. location dekat dgn airport, so confirm tak jem la nak ke aiport bila baliak nanti. walking distance dgn kedai mkn

      Delete