Thursday, 30 October 2014

Misi Mustahil Minggu 1


Dalam hidup ini, mesti ada misi untuk berjaya. Misi saya ialah untuk menurunkan berat badan sebanyak 1kg setiap minggu ( biar betik????) . Bunyi macam tidak logik, tetapi saya tetap optimis dengan misi saya. Jadi pagi ini kita mulakan dengan berlari di atas treadmill.



Minggu depan pada hari dan waktu yang sama, kita nantikan keputusannya! 

Lunch ni jom pekena Subway. 


7 comments:

  1. Sedapnya subway. Makanan sihat ;)

    ReplyDelete
  2. Good luck Merlyn. Aishah selalunya gigih seminggu, lepas tu malas. Bila naik penimbang barulah gigih semua.....kena ada kawan rasanya nak diet ni. Kalau tak mesti malas.

    ReplyDelete
  3. Salam. Hee 35 minit, speed 3 itu berapa jarak distance? 2 kilometer kah? Treadmill saya pun sudah lama mengumpulkan habuk debu juga.

    ReplyDelete
  4. dah setahun posting ni. hasilnya memang kurus . Mcm tak percaya tgk jarum penimbang kat atas ni. bye-bye la angka 6... sudah jauh meninggalkan

    ReplyDelete