Wednesday, 29 October 2014

Entry orang tgh lapar giler: Nasi kukus

Nak berdiet atkins konon. Baru setengah hari tak makan nasi dah menggigil.. hahahahahhahahaha

Lepas makan sebungkus ni, kita running atas treadmill setengah jam pulak ek?

Nasi kukus Noni Taman Sri Pulai yang telah ditambah kuah kari sendiri nak kasik lagi power


Bos kecik berselera sungguh makan ( belum tgk mak dia lagi.. hehehehehe) 


Sekarang tengah tersandar kekenyangan.. Alhamdulillah... 

Er, apa cerita nak running tadi? Hehehehehehehe 


2 comments:

  1. Hehe me pun nak diet tp tak kuat semangat la plak..berangan2 nak lose weight kekononnya

    ReplyDelete
  2. entry nak kurus baru jer naik rentetan selepas makan nasi kukus ini

    ReplyDelete