728 x 90

Sunday 9 November 2014

Hari Ahad yang penuh kesyukuran

Lupa nak updated semua hadiah sudah dipos pada hari Khamis baru ni menggunakan snail mail. Dengar cerita si cantik jelita Sunshine Kelly dah terima. Sesambil tu nak ucapkan Selamat Hari Jadi buat si cantik manis Kelly yang menyambut ulang tahun kelahirannnya yang ke XX pada hari ini.

Heharap sampai ke tangan masing-masing dengan selamat 


Sempat ke pos ofis mengepos barang pada customer petang ini. Alhamdulillah, masih ada rezeki dengan jualan pre-love item. Masib belum sempat nak update dlm blog barang-barang pre love ni sebab selalunya dah terhabis dijual dekat prelove FB group.

recycle plastik poslaju jer, terbalikkan semula 


Sedikit perkongsian tip menjual barang prelove ni. Pastikan benda yang kita jual tu berada dalam keadaan baik dan kalau kita beli pun, kita puas hati dengan duit yang kita bayar. Gambar memainkan peranan yang sangat penting di samping keterangan barang. Contoh macam kat bawah ni: 




Dress kat atas tu dah selamat dipos pada buyer, jangan ditanya ek. So sekian  dulu tips untuk hari ini. Semoga bertambah rezeki kita semua. Amin. 

Sebelum terlupa, ada 3 hari lagi sebelum Revolution Sale oleh LAZADA MALAYSIA. Boleh la mula membelek katalog untuk tengok barang apa yang nak dibeli. Macam biasa saya suka stock up diapers si Aariz dan beli t shirt muslimah brand Zariya dan Aqeelah kat sana.


Lazada Malaysia




6 comments:

  1. Salam. Hee rezeki masyuk itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Wak, ada la rezeki sikit utk cover beli POP contest nanti

      Delete
  2. Replies
    1. ketagih la.. nak-nak sejak dilanda SLNW ni

      Delete
  3. Salam ziarah ya, saya pernah juga beli barang preloved. Pada saya agak menguntungkan sebab selalunya barang preloved ni masih elok lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam, kalau kena gaya, mmg kita dpt good bargain dengan barang pre love ni. Saya pun bercadang nak bukak kedai "online" brg pre love ni kalau ada kesempatan masa .

      Delete